środa, 11 kwietnia 2012

KM Bren - zmiana ręki

Niestety, brak wyobraźni producentów spada na nasze barki. Tym razem zadałem sobie trud i zmieniłem wizerunek figurki z Brenem z zestawu British Infantry WWII Revel 1/72. Zapraszam do obejrzenia zdjęć...




 



Biegnąca małpa, ma dłuższe prawe ramie od orangutana.
Odciąłem delikatnie Brena.
Następnie odciąłem lewe ramię na wysokości barków.
Dolepiam Brena do odciętej dłoni lewej ręki.
Ramię zostało przecięte na dwie części, cięcie na wysokości łokcia. Wykonałem zgięcie w łokciu. Tak pocięte i poklejone ramię zostawiłem na długie schnięcie.
Długa łapa jednak się przydała.
Nadciąłem prawe ramię na wysokości bicepsów i łokcia. Zgiąłem orangutanowi łapę i złapałem na kropelkę do Brena.






Więcej zdjęć w drugiej części pod tym linkiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz