sobota, 8 grudnia 2012

Black Dragon - Dungeons & Dragons Miniatures

Mój stary czarny smok, spoczywał w swojej pieczarze głęboko w szafie. Owinięty papierem toaletowym nie wytrzymał nacisku ubrań, i innych pudełek, które go ugniatały, wiec utracił kilka kończyn i głowę. Dziś jednak uparłem się i znalazłem wszystkie części. Objective Complete WarHammster gain +1500 XP. Jest to bardzo stary produkt Wizard of the Coast w skali 28mm ale spokojnie można go wykorzystać i w 20mm. Figurka ta była przeznaczona do samodzielnego montażu i pomalowania. Niestety tego produktu już nigdzie nie kupicie, chyba, że na aukcji prywatnej. Teraz te smoki są już fabrycznie złożone i pomalowane, jednak jakość jest tandetna, po prostu tak spaczyli produkty, że głowa mała. Poszli na ilość. Wracając do swojej figurki: stworzyłem małą improwizację jakoby Rohirrimowie odpierali atak czarnej bestii na jedną ze swoich wiosek. Teraz trochę o malowaniu, figurkę tą pomalowałem mniej więcej jakieś z 10 lat temu. Nie znałem wtedy wielu technik malowania, więc jest jak jest. Starałem się malować identycznie jak z obrazka na pudełku. Nie wykonałem podstawki, i teraz się zastanawiam czy aby jej nie stworzyć. Widzę, że trochę się rozpisałem, oczywiście, to przecież była najlepsza produkcja w tamtych czasach :). Zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć...







Powiedzmy, że chciałem uzyskać efekt pożogi.
Niestety, tak teraz wygląda ten niegdyś piękny smok. To pokraka jakaś, parodia, nic więcej.

Kolejne wypaczenie czarnego smoka

Pudełka przód

Pudełko tył

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz