sobota, 12 kwietnia 2014

Drugi okręt (piracki) do systemu Full Thrust

Po tygodniu zbierania złomu mogłem ponownie zasiąść do swojego malutkiego stolika (stoczni) i poczynić kolejne projekty. Udało mi się zdobyć ciekawe bitsy, dzięki temu w mojej głowie zrodziły się dwa pomysły. W tym poście przedstawiam projekt niewolniczego okrętu pirackiego "Kapitan Chain". Kapitan Chain (tak nazywani są kapitanowie tego okrętu) jest wypaczony z emocji, to szaleniec, morderca, nie znający litości człowiek... idt. Nad fabuła okrętu i jego załogi będę rozprawiał już po malowaniu. Zapraszam do obejrzenia zdjęć...



















http://warhammster.blogspot.com/2014/04/drugi-okret-piracki-do-systemu-full.html




5 komentarzy:

  1. Hmm, szczerze mówiąc ten projekt mi zupełnie nie podchodzi. Nie wiem konkretnie czemu... może dlatego, że wygląda to jak orkowe "coś" (a orki mi nigdy nie podchodziły).
    Ale pracuj dalej! I pamiętaj, że to przede wszystkim Tobie model ma się podobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Model genialny, choć też przyznam że nie za bardzo pasujący do modeli GZG(ale w sumie to kto powiedział że tak musi być), mi się podoba. Jeśłi chodzi o piratów to jak najbardziej modele orginalne i nie powtarzalne.

    https://www.youtube.com/watch?v=2_hdszrsc-Q

    \m/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest dziwny to prawda. Wzorowałem się lekko na Minmatarskich okrętach i Piaskoczołgu Javów :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi osobiście przypomina to Star Wars'sy. Wygląda to świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Złomiarz! Skubaniec zawsze lubił zrobić coś z niczego.

    Pozdrawiam
    Doman

    OdpowiedzUsuń