poniedziałek, 12 marca 2012

British Paratroopers "Red Devils" Etap I - oględziny

Kupując figurki British Paratroopers Red Devils firmy Italeri, otrzymujemy produkt bardzo dobrej jakości:
- Starannie wykonane modele
- Brak deformacji
- Minimalne nadlewy
- Wysoka szczegółowość figurek
Dodatkowym plusem jest fakt, że można te figurki przerobić na 1SBS. Jest, to moje pierwsze pudełko figurek 1/72. Nie mam porównania z innymi producentami poza graficznymi prezentacjami w Internecie i opiniami ludzi, więc nie mogę oceniać figurek z innymi producentami. Wcześniej zbierałem i malowałem figurki GW i Mantic, plastik z którego były wykonane, był twardszy i niełamliwy, więc ścinanie nadmiaru plastiku było szybkie. W przypadku modeli 1/72 nie jest, to takie proste. Nożyk musi być bardzo ostry. Najlepiej jest ścinać skalpelem (ja do tego będę używać nożyka budowlanego).

Ramka z 50 figurkami. Kilka już zdążyłem wyciąć.
PM Sten, rewolwer, kar. Lee-Enfield, KM Bren i PIAT

 
Moim celem jest sformowanie 1SBS.

Polscy żołnierze z 1 SBS nosili angielskie mundury (spadochroniarzy) z polskimi insygniami oraz angielską broń używaną przez spadochroniarzy. Więcej informacji można znaleźć na stronie strategie.net, wikipedii lub po prostu w Internecie.

Jako, że jestem nowicjuszem w zakresie IIWŚ jak i figurek 1/72, czy też systemów strategicznych opartych na IIWŚ, nie śmiem się wymądrzać lecz pomóc takim jak ja w przygotowaniu do malowania figurek, jak i samego malowania. Mam nadzieję, że moje rady do czegoś się przydadzą. 

Czekam na waszą krytykę.
Pozdrawiam
Ham.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz