poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Malowanie metali z Lancashire Games

Jakiś czas temu zakupiłem grupę dowodzenia i moździerz wraz z obsługą z Lanceshire Games. Teraz przyszedł czas na porównanie modeli w odniesieniu do figurek Italeri oraz przygotowanie do malowania. Jak wspominałem w swoim tutorialu, zaczynam od sklejania podstawek i podkładowania. Wspominałem też, że podkład w sprayu przed użyciem powinien wylądować na długo w lodówce, przed położeniem podkładu dobrze wstrząsnąć i psiknąć w powietrze. Takie przygotowanie daje następujący efekt, farba idealnie pokrywa materiał, jest matowa i będzie dobrze wchłaniać farbę. Zapraszam...




Porównanie skali LG (metale w środku) i Italeri po stronach (w fazie malowania). Jak widać, metale aby dorównały wysokością figurkom Iteleri musiały zostać podniesione. Podniesienie wykonałem z tekturek lub płytki polistyrenowej (polecam te ostatnie). Poza tym (jak dla mnie) pasują i nie psują skali.
Figurki dowodzenia spryskane zimnym podkładem White Skull GW.
Moździerz i obsługa.
CDN...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz