wtorek, 27 marca 2012

Zakupy w Lancashire Games

Kilka dni temu przeglądałem sobie stronę Lancashire Games i wybrałem British Paratroopers Command i Mortar and Crew. Wybrałem płatność przy odbiorze ale na drugi dzień otrzymałem maila od Allana, w którym prosił o dokonanie przelewu w usłudze PayPal. Przelałem pieniążki, a po kilku dniach przyszedł do mnie list. Jestem zadowolony z szybkiej obsługi i dobrego kontaktu. Figurki dobrze zapakowane, zabezpieczone. Przyglądam się tym figurkom i coś mi nie pasuje...


Niestety, ZONK, zamiast oficera w berecie dostałem drugiego gościa z pociskiem do moździerza. Napisałem maila do Allana o wyjaśnienie sytuacji. Czekam na informacje i być może dosłanie brakującego oficera - bo właśnie wobec niego miałem plan, to miał być Gen. Sosabowski.... grrr. Spójrzcie na zdjęcie.


Oceniając same figurki, stwierdzam, że plastiki Italeri są jednak lepiej wykonane. Metale z LG są troszkę niewymiarowe, tzn. np. oficer w hełmie ma wielką łapę. Jeśli chodzi o wysokość, to jest identyczna co w przypadku Italeri. Szczegóły nie są tak dokładne jak w przypadku figurek Italeri, np. twarze. Za 5 figurek zapłaciłem około 25 zł wraz z kosztem dostawy.

Powinienem dostać to:
Brakująca figurka, to ludek po prawej stronie
Otrzymałem wiadomość od Allana, przeprosił za pomyłkę i obiecał wysłać brakującego oficera przy następnym orderze. A wczoraj zakupiłem dodatkowo:

Paratroopers with Piat in Beret
Paratroopers with SMG in Beret
Paratroopers with Bren in Beret

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz