wtorek, 25 grudnia 2012

Kolejne domki i chatki z allegro na wargaming - czyli szybko, tanio i solidnie część III

Kolejne budynki w skali H0 1/87 zakupione tanio na allegro. Wszystkie budynki przeszły małe poprawki. Teraz idealnie nadają się na bitewny stół. Zapraszam...











Budynek przed renowacją

Budynek po renowacji. Nałożyłem wash i przyciąłem lekko podstawkę  bo się czepiała jak rzep psa dupy.


Otwierany daszek, tak by można było na spokojnie umieścić modele w środku. Ruchomy daszek na potrzeby wargamingu. W środku nic nie upiększałem  wstawiłem tylko podłogę z kartonu. Tak też robiłem w innych domkach.
Kolejny domek przed renowacją.
Teraz jest to mały letni domek i kurnik.

Mały letni domek też ma zdejmowany mały letni daszek by zmieściły się w małej przestrzeni małe modele ;)
Zakupione już dość dawno, ale nie miałem okazji opisać tego czegoś, a zatem, jest to szopa i wiatrak :D

A to wiejska rozpieprzająca się chata. 

Bliźniaki. Dorobiłem ławeczki, i stosy drewna oraz pień i oczywiście użyty wash i inne poprawki.


Te domki jak inne też mają mobilne daszki, tak by można było umieszczać w nich modele.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz