niedziela, 4 maja 2014

Prototyp: myśliwiec FT1 i korwety CVP, CVI i CVB - Full Thrust

Złożyłem kilka myśliwców, jednak nie podobały mi się i postanowiłem spędzić kilkanaście godzin marnując wiele cennych bitsów. Po długim monotonnym dobieranie elementów, cięciu różnych tworzyw od plastiku do metalu, wiercąc, piłując, ścinając itp. stworzyłem coś przez co bolą mnie oczy. Moja kobieta, stwierdziła, że już coś ze mną nie tak, skoro zaczynam kleić coś co ma 4 mm. Pierwszych myśliwców nie pokazuję, nie zasługują na taką uwagę. Zapraszam do rzucenia okiem na zdjęcia...

Jako, że skala jest bardzo mała, nie robiłem zdjęć z bardzo bliskiej perspektywy.
Statki wchodzą w skład floty Nowego Kanaanu. 

Załoga myśliwca FT1 liczy 6 osób: 3x działonowy, 1x pilot, 1x mechanik, 1x nawigator. Długość kadłuba 4mm. Uzbrojenie: 2x ciężkie karabiny maszynowe, 1x małokalibrowe działo automatyczne. Zastosowanie: ostrzał bezpośredni wrogich okrętów, obrona przed myśliwcami, korwetami i fregatami.

Załoga korwety CVP liczy 15 osób: 7x działonowy, 2x pilot, 2x mechanik, 2x nawigator, 1x dowódca, 1x zastępca dowódcy. Długość kadłuba 11 mm. Uzbrojenie: 1x małokalibrowe działo automatyczne, 2x wyrzutnia torped protonowych. Zastosowanie: atak bezpośredni na większe okręty. Są nieskuteczne wobec myśliwców.

Załoga korwety CVI liczy 15 osób: 7x działonowy, 2x pilot, 2x mechanik, 2x nawigator, 1x dowódca, 1x zastępca dowódcy. Długość kadłuba 13 mm. Uzbrojenie: 1x małokalibrowe działo automatyczne, 2x wyrzutnia torped jonowych. Zastosowanie: podobnie jak CPV używa się ich do ataku na większe cele.

Załoga korwety CVB liczy 8 osób: 2x działonowy, 2x pilot, 1x mechanik, 1x nawigator, 1x dowódca, zastępca dowódcy. Długość kadłuba 14 mm. Uzbrojenie: 1x małokalibrowe działo automatyczne, 1x wyrzutnia bomb atomowych. Zastosowanie: CVB porusza się tylko i wyłącznie w asyście myśliwców lub atakuje z ukrycia dzięki niewykrywalnemu przez radary poszyciu kadłuba . Korweta ta uzbrojona jest w bomby atomowe. Jedyną wadą jest to, że bomby nie posiadają paliwa, są zwykłymi pociskami balistycznymi.

Korwety i myśliwce nie posiadają napędu FTL, musszą być zadokowana przed skokiem. 






CVI

CVP

FT1








CVB







2 komentarze:

  1. Hmm, ale korwety w FT mają napęd FTL. Chyba że użyjesz ich jako okrętów systemowych.

    OdpowiedzUsuń