piątek, 2 maja 2014

Prototyp: niszczyciel D2 - Full Thrust

Od kilku miesięcy Związek Wolnych Republik przeżywa kryzys. Separatyści z Republiki Donnan przejęli budynki rządowe i obiekty wojskowe w tym okręty należące do floty Nowego Kanaanu. Separatyści domagają się odłączenia od ZWRu i przyłączenia do Euroazjatyckiej Wspólnoty Solarnej. Jedyna dobra wiadomość dla rządu ZWR jest taka, iż EWS oddalona jest o około 500 lat świetlnych. Parlament ZWR donosi, że szef dyplomacji EWS Igor Puszkinov w przeprowadzonym wywiadzie dla największej stacji medialnej "Earth One" powiedział: "EWS nie będzie interweniować w wewnętrzny konflikt ZWRu jednak wielu obywateli Donnan to potomkowie kolonistów EWS, i jeśli zajdzie potrzeba, to nie wykluczone że dojdzie do interwencji". Rząd ZWR zwrócił się do Republiki Nowego Kanaanu o pomoc militarną i ochronę przed separatystami jak i ewentualnym zagrożeniem ze strony EWS.

Nie mogłem patrzeć się na swoje stare niszczyciele i postanowiłem coś zmienić. Metodą prób i błędów powstała nowa konstrukcja. Zmniejszyłem ilość wyrzutni rakiet ale dodałem nowy rodzaj broni: lekkie działo TYTAN. Jest to bardzo powolna broń lecz potrafiąca przebijać ekrany i w efekcie dotarcia do celu niszczyć pancerz. Skala zniszczeń jest olbrzymia. Uzbrojenie: 6x małokalibrowe działo automatyczne, 3x wyrzutnia rakiet, 1x iglica laserowa BEE, 1x działo, 1x lekkie działo TYTAN. Model wydłużył się do 31mm. Zastanawiam się nad tą rurą TYTAN, coś mi nie pasuje, jakby za dużo przy kadłubie niszczyciela. Niebawem złoże nowy model bez tego gnata i się zobaczy. Zapraszam do obejrzenia zdjęć....












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz