piątek, 19 grudnia 2014

Krążownik liniowy typu MACE | MACE class battlecruiser.

http://warhammster.blogspot.com/2014/12/krazownik-liniowy-typu-mace-mace-class.html
Jeden z moich pierwszych scratchbuildowych okrętów złożony około 8 miesięcy temu. Fabularnie: okręt ten wchodzi w skład floty Wolnej Hanzy. Na początku miały być to ciężkie krążowniki jednak rozmiary skłoniły mnie do zmiany typu. Pod tym LINKIEM można zobaczyć proces tworzenia modelu.
 
One of my first scratch-built ships, assembled some 8 months ago. Storyline information: this ships is a part of Free Hanse fleet. At the begining they were supposed to be a heavy cruisers, but their size convinced me to chagne their class. This LINK shows assembling process of the model.

 





 
 

11 komentarzy:

  1. Wygląda super :) Krążownik liniowy to potężny okręt i pewnie dysponuje sporą siłą ognia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałem co by też swoją flotę wystylizowac na okręty podwodne ale projekt zarzuciłem i robię klasyczne kanciaste okręty kosmiczne. Ten wygląda rewelacyjnie. Mam nadzieję że kiedyś stoczę bitwę przeciw niemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciągle mam nadzieję, że kiedyś stoczę nimi jakiś ciekawy scenariusz na tle fabuły.

      Usuń
  3. Świetny design :) Ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Łaniutki, ale jakiej jest on faktycznie wielkości?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe komentarze! Teraz czekam na odlew pancernika i nowych korwet oraz kutrów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Klasyczna linia z Honorki :)
    Jak dla mnie super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześwietny, niezwykle klimatyczny design, malowanie bardzo fajne.
    Gdyby tylko napisy wyglądały bardziej jak od "szablonu" byłaby rewelka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z zazdrością patrze na ten model i szlag mnie trafia ze nikt nie gra w pobliżu mojego miejsca zamieszkania. Zakupię chyba startowe dwie floty i postaram się przekonać znajomych.....będzie ciężko;)

    OdpowiedzUsuń