niedziela, 4 stycznia 2015

Tankietka TKS od First to Fight - seria Wrzesień 1939 | Tankette TKS from First to Fight - series September 1939

http://warhammster.blogspot.com/2015/01/tankietka-tk-3-od-first-to-fight-seria.html
Polskie tankietki TKS od First to Fight w skali 1/72. Cała Polska już dawno wymalowała te kruszynki więc nie mogło zabraknąć i mnie. Miałem dokupić jeszcze załogę od Ścibora ale stwierdziłem, że mam już aż nadto innych wydatków. Na stole w przygotowaniu ciągniki. Mam nadzieję, że te malowanie sprawi, że wrócę pełną gębą do mojego hobby.
 
 

 Na zdjęciach w opisie jest błąd, powinno być TKS.
 






 
 

13 komentarzy:

  1. Sympatyczne małe blaszaki :) Fajnie wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle świetna robota! Chyba się do Ciebie uśmiechnę o naukę obsługi aero ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki koledzy. Patryk, nie używam aero.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sławku, to są TKS-y; no i jednak ten otwarty właz o załoganta aż się prosi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No nareszcie coś historycznego! Brawo, świetna robota. Czekam na następne modele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Bartek. Na blacie stoją ciągniki, później reszta kolekcja W39.

      Usuń
  6. Very nice armor, the camo is perfectly executed.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hura! Wreszcie koniec gwiazdolotów ;p

    OdpowiedzUsuń