piątek, 13 kwietnia 2012

Polish Infantry z 1939 roku

W Martoli miałem odebrać tylko Parasów Revella, ale rzuciło mi się w oczy pudełko HAT'a 8115 z wizerunkiem polskiego żołnierza. W zasadzie długo się nie zastanawiałem i kupiłem produkt. Udałem się do najbliższej pizzerii wraz moją kobietą i dokonałem pierwszych oględzin, i stwierdzam, że! Uwaga, stwierdzam, że! Modele wyglądają lepiej, niż są prezentowane w Internecie, albo są tak prezentowane aby zniechęcić do kupna. Postaram się zrobić dobrą recenzję i jeszcze lepsze malowanie. Będą to najlepiej pomalowani polscy żołnierze jakich ujrzy świat :). Recenzja już niebawem, a być może w ten weekend.

3 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać recenzji i malowania kampania wrześniowa to mój ulubiony okres wojny. Choć ciekawsza jest moim zdaniem wojna roku 1920 szkoda że nie żadnego systemu do tego okresu

    OdpowiedzUsuń
  2. Też czekam na recenzję i malowanie. Czy wybierasz się na Grenadiera w maju?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostało mi jeszcze do pomalowania około 20 figurek do 1SBS, i zabieram się za malowanie polaków 1939. Myślę, że będę na Grenadierze, z chęcią Was poznam :).

      Usuń