piątek, 20 kwietnia 2012

Wsiadać, jeszcze 30 mil - czyli British Tank Riders HAT

W końcu udało mi się dostać British Tank Riders firmy HAT. Polowałem na ten box już od dłuższego czasu. Produkt zakupiony w sklepie modelarskim Sindar. Kupiłem ostatnie pudełeczko. Umówiłem się z Sindarem w centrum Warszawy po odbiór paczuszki. Człowiek miły, przyjemny, i szanujący klienta. Bardzo polecam sklep. Ludzików wykorzystam do 1SBS i innych moich projektów z II korpusu, przede wszystkim jako kierowców, których jest brak na rynku 1/72. Wszędzie Rosjanie, Niemcy i Amerykanie. Po otwarciu pudełka ucieszyły się me oczy. Figurki rewelacyjne (jak na HAT), już mam wizje jak będą wykorzystani hehe.

2 komentarze:

  1. Czekamy na inbox, wymagają porządnego podkładowania i w zasadzie nie ruszania już ;)

    OdpowiedzUsuń