niedziela, 8 listopada 2015

Słowiańscy wojownicy II, skala 1/72 | Slavic warrior II, scale 1/72

Słowiańscy wojownicy II, skala 1/72 | Slavic warriors II, scale 1/72
Po 5 długich miesiącach ukończyłem trzeci zestaw Słowian (konwertowanych) Kievan Rus Infantry, od Orion numer katalogowy 72032. Prezentacja tego zestawu w asyście konwertowanych Russ Mounted Knights (Druzhina), Orion 72033 oraz Byzantine Infantry , Orion 72043. Łącznie 112 modeli. Zapraszam do rzucenia okiem na zdjęcia...

 
Na wstępie prezentacja konwertowanych Słowian  z zestawu Orion -  Kievan Rus Infantry numer katalogowy 72032. Cztery figurki otrzymały sztandary w barwach: Obodrytów, Rusinów, Bałtów i Czechów.
 
















Zbiorcze zdjęcie zestawu:







Słowianie po hollywoodzku :)

 
Poniżej zdjęcia zbiorcze trzech zestawów:
 
Konwersje:
Kievan Rus Infantry, od Orion 72032.
Russ Mounted Knights (Druzhina), Orion 72033
Byzantine Infantry , Orion 72043.
 
Łącznie 112 modeli.
 





Ponownie Słowianie po hollywoodzku ale tym razem w bardzo dużej rozdzielczości i antyaliasing:



Bonusik:
 
 Bonusik II:

 
 
 CDN...

17 komentarzy:

  1. Brak mi słów... Wyglądają rewelacyjne, ale jak napisałeś o tempie, w jakim je pomalowałeś, to wymiękłem. U mnie schodzi dużo dłużej, nie mówiąc już o tym, że ostatnio mam problem z wygospodarowaniem czasu na modelarkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem przerwę ze 3 miechy z powodu pisania zasad. Dzięki borsuk.

      Usuń
  2. Rewelacja! Świetne konwersje. No i to tempo malowania powala.

    Najfajniejsze, że prawie każdy odcień jest inny, nie ma klonów, wygląda różnorodnie i realnie (o co i ja się staram w przypadku sił niezuniformizowanych).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. Staram się aby kolory jak najmniej się powtarzały w takiej samej kombinacji. W poniedziałek pogadamy przy Słowianach i chatkach :).

      Usuń
  3. Wygląda to wszystko naprawdę imponująco. Mam zamiar zrobić wczesnych Polan dla Lion Rampant/Sagi i tez będę musiał konwenterować Rusów (skala 28mm), jako najbliższych stylowo figurek. Na pewno będę się wzorował na Twoich rozwiązaniach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rodger, thank you. Bartek, będzie mi miło i dziękuję. Może wystaw ich do konkursu na strategiach? Właśnie ruszyła IX edycja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają świetnie :) Niech ich wrogowie poczują zimną stal na swoim karku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sasów rób, pokaż światu germańską siłę! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tam z Sasami będę robić ale nie wiem jeszcze kiedy.

      Usuń
  7. Miałem okazję ostatnio podziwiać ich na żywo, robią jeszcze większe wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i m.in za grę :). Gdybyśmy mieli jeszcze z godzinę skopalibyśmy tyłki Polanom i Rusinom :).

      Usuń
  8. What a fantastic looking army! Beautiful photos as well...

    OdpowiedzUsuń