piątek, 16 marca 2012

Konwersja PIAT - celowniczy i amunicyjny

Dziwne, że producent Italeri zapomniał o tak istotnej kwestii jak:
- amunicyjny stojący PIAT
- amunicyjny leżący PIAT
- celowniczy stojący z PIAT 
Tak mnie, to irytowało, że postanowiłem coś zmienić. Wiadomo, że można kupić odpowiednie figurki amunicyjnych, ale teraz nie mam czasu na zakupy. Jak tylko kupie, to powiadomię :).
Kilka dni temu zastanawiałem się nad tym, jak przygotować granatnik PIAT dla modelu stojącego oraz amunicyjnych. Zapraszam do lektury...


 W końcu wymyśliłem, zdjęcia poniżej:

Ucinamy łapkę ludzikowi. Ah, to jest ludzik, który wcześniej trzymał PIAT. Postanowiłem odciąć broń i dolepić modelowi stojącemu.
Wcześniej sobie przygotowujemy ładownice na granaty z wykałaczek.
Łapkę dolepiamy do kikuta oraz ładownic. 1 grosz dla tych, którzy nie mają rozeznania w skali 1/72
Skrzynkę na granatniki wykonałem z tektury modelarskiej.
Celowniczy i amunicyjny
Przykład
Celowniczy i amunicyjny w ruchu. Jeśli się przyjrzycie, zobaczycie, że stopa jak i ręka amunicyjnego są w innym położeniu, a żeby nie wyglądali tak samo :). Ten model ma na plecach PIAT, tak, to ten odcięty z leżaka.
Skrzynka wykonana z tektury.
Skrzynka na granaty

1 komentarz:

  1. Bardzo dobrze przygotowane i opisane konwersje.

    Dobrze się też wymienia korpusy, odcinane w pasie, i pinowane na wtopioną/wklejoną szpilkę.

    OdpowiedzUsuń