środa, 6 maja 2015

Słowiańscy wojownicy, skala 1/72 | Slavic warriors, scale 1/72

Słowiańscy wojownicy, skala 1/72
Drugi etap malowania już za mną. Powołałem do służby 48 figurek z zestawu Byzantine Infantry nr 72043 od Oriona: modele oczywiście konwertowane na Słowian. Jak już wspominałem w poprzednich postach projekt nie jest stricte historyczny a jedynie nawiązuje do wczesnego średniowiecza. Zestaw nie jest dość dobrze odlany więc i malowanie nie najlepsze. Do prezentacji tej pracy użyłem Pancernych, którzy byli konwertowani z zestawu Russ Mounted Knights (Druzhina), Orion 72033, scale 1/72. Zapraszam do tematu...

Another part of painting is done. I've conscripted 48 models from Byzantine Infantry set of Orion (no 72043). Models of course were converted to Slavs. As I've said before, project is not a stricte historical one, but is only referring to Early Middle Ages. Models are not casted good enough, so painting is neither. To show this piece of work I've used Armoured Riders (Pancerni) converted from Russ Mounted Knights set (Druzhina), Orion 72033, scale 1/72. Please take a closer look...

Zapraszam również na mój kanał YT, gdzie zaprezentowałem pracę w formie klipu:


W pracy wykorzystałem:
 





 




 
















 
CDN...

8 komentarzy:

  1. Wonderful minis and photos!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle świetna robota! Dawno Cię tu nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pryzmek, Phil, Borsuk dziękuję (thanks). Siedzę ostatnio tylko na krzesełku i maluję, piszę, konwertuję - projekt cisnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentują się świetnie. Dobra robota chomiku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne malowanie Sławku, tylko pozostaje podziwiać twoich słowiańskich wojów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, ale przydałoby się jeszcze do kolekcji wkleić tu lekką i cieżką kawalerię:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń