środa, 1 kwietnia 2015

Trzecie urodziny bloga

http://warhammster.blogspot.com/2015/04/trzecie-urodziny-bloga.html
Minęły już trzy lata, zatem czas na podsumowanie osobistej działalności modelarsko - wargamingowej z ostatniego roku. Zauważyłem, że w każdym roku blogowym wpadam w berserk modelarski a potem opadam z sił i wycofuje się na długie miesiące, podczas których liżę rany otrzymane po wściekłych i krwawych bojach z projektami. Było tak z projektem związanym z okrętami kosmicznymi do Full Thrusta - tu wykrwawiłem się prawie na śmierć, dziesiątki seriali, książki, publikacji naukowych i SF etc. Leczyłem się po tym starciu Polanami i Obodrzycami grając w CKII. Kiedy rany się wygoiły natura wzięła górę i rzuciła mnie ku kolejnemu wyzwaniu. Trafiłem do biblioteki. Zauważyłem ją, stała na przeciw mnie i spoglądała głęboko w oczy. Wiedziałem, że będę ją mieć tego samego dnia. Chwyciłem ją w swoje wygłodniałe dłonie. i poczułem zapach słowiańskiego papieru hehe. Książką nazywała się Wielka Wyprawa Księcia Racibora autorstwa Artura Szrejtera. Kilka dni później odbyłem podróż szlakiem handlowym wzdłuż Wisły do Martoli - ośrodka handlowego na zakupy, podczas których straciłem sporo skór i niewolników. Tak zaczęła się moja nowa przygoda ze Słowianami a dokładnie z projektem Słowiańska Siła Zbrojna. Zapraszam do tematu...
 
Zacznę podsumowanie od pierwszych dni trzeciego roku z 2014 a skończę na postach z 2015 r.:
 
Zaraz po ukończeniu malowania spadochroniarzy 1SBS od CP - Models / TQD - Castings zostałem zaproszony przez Xardasa do klubu Agresor na Politechnice Warszawskiej na grę Full Thrust. Na miejscu spotkałem AWu, GRZ, Filipa i chyba Sarmora. Chłopaki rozgrywali ciekawy scenariusz z użyciem modeli od GZG. Wtedy właśnie postanowiłem sobie, że nie będę wydawał na produkty zagraniczne, które mógłbym wykonać sam. Tak zaczęła się moja przygoda z projektem Full Thrust.
 
Prace związane z projektem Full Thrust:
 
Okręty scratchbuildowe (nieodlewane)
Animacja floty
Prototypy okrętów, nieodlane
Malowanie
Prototypy okrętów, bazy odlewowe
Odlewy (i malowanie)
Malowane przez innych posiadaczy okrętów z linii NCS:
 
Zupełna odskocznia steampunkowa:

Rozegrane gry wargamingowe:

InBoxy zestawów:
Konkursy, w których brałem udział:
Poradniki:
Jak wykonać strumień wylotowy okrętu kosmicznego | How to make exhaust jet/contrails of space ship
 
Jak wykonać trwały łuk dla modeli w skali 1/72 | How to make a bow (20mm)

 
II wojna światowa:
Ponadto w roku 2014 uruchomiłem serwis:
Small Scrapping Facility - community, cooperation, projects

Zorganizowałem konkurs modelarski z udziałem okrętów z linii NCR:
http://strategie.net.pl/viewtopic.php?f=239&t=13538

Wraz z okrętami z linii NCR pojawiłem się na Łódzkim Porcie Gier, podczas którego poznałem m.in psborsuka, Czakiego, Torgila i innych.

 
Zmontowałem kilka filmów:




 
Projekt Słowiańska Siła Zbrojna:
Konwersje
Malowanie
Wraz z projektem modelarskim uruchomiłem swoje szare komórki i zacząłem pisać zasady do gry bitewnej, którą nazwałem Gniazdo: gra bitewna. Jest to początek projektu i mam nadzieję, że uda mi się przygotować formę do przeprowadzenia testów. To jednak jeszcze daleka droga.


 
 

7 komentarzy:

  1. Najlepszego! Zdrowia, sił, zapału i wytrwałości na kolejne dni, tygodnie, miesiące i lata blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat,sto lat,sto lat!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wszystkiego najlepszego;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej okazji wytrwałości w dalszym prowadzeniu bloga i oczywiście więcej wszystkiego i mniej ran i więcej przyjemności.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wytrwałości i wolnych chwil przede wszystkim, bo materiału na kolejne posty z pewnością nie zabraknie!
    Wielkie dzięki za dotychczasowy trud i inspiracje.

    OdpowiedzUsuń